søndag 14. februar 2010

noe vårlig og lett i vente på våren



3 kommentarer:

  1. Hei, hyggelig at du vil følge bloggen min. Skal si meg enig i at nå venter vi vel alle på våren, men det ser ut som kong vinter ikke vil slippe taket ennå. Ønsker deg en fortsatt flott dag. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  2. Hei her var en ny blogg for meg.
    Må inn å se når jeg oppdager nye følgere, koselig det ;O))
    Masse fint her inne, så jeg følger gjerne med på dine sysler!

    Ha en flitt uke!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Hei hei :)

    Kjempekoselig at du legger deg som følger hos meg :)

    Ser at du holder på med soverommet ditt :) som jeg akkurat har laget et innlegg om på min blogg :) Min kjære overrasket meg med ny seng da jeg kom hjem fra København i går kveld :) Og gjett om jeg ble glad!! :)

    Lykke til med prosjektene dine fremover :) det er alltdi så spennende å se når man fornyer litt :)

    Ha en delig Søndags kveld!!!

    Lille LiljeHvit :)

    SvarSlett