onsdag 7. juli 2010

jepp,trodde vi var i mål her nå...



ja trodde jeg tok ferie fra prosjekter og at vi var i mål her om dagen, men nei det varer som regel ikke så lenge. så i dag har vi trillet ett nytt prosjekt inn i hagen her, så frem med hammer og maling her atter en gang. jeg blir og jeg mener det virkelig,at jeg omtrent brekker meg av malingspann og koster.men så er det jo tanken på hvor fornøyde de 3 små jentene vil bli når de ser dette, og hvor koselig det kan bli rundt det når vi blir ferdige... så her er vi påan igjen!!!!! jippi og gulp...

1 kommentar:

  1. Slik er det vel når man har familie med alle behov det medfører;) Vi har en uke igjen på jobb, så bærer det til fjells...da er det maling av hytte!!! Hvis været tillater det, og ikke minst tiden strekker til så blir det innvendig maling av dukke huset!!

    Gleder meg til å se hvordan det nye prsojektet blir:) Verandaen ble veldig fin!!

    God sommer og lykke til!!

    SvarSlett